FAQ - Часті питання

Тут ми зібрали найбільш поширені запитання. Будь ласка, прочитайте їх, перш ніж звертатися до служби підтримки.

Інформація про доставку та оплату

Які способи доставки доступні?

Які способи оплати доступні?

Чи можливий самовивіз замовленого товару?

Так, ви можете самостійно забрати замовлені товари на складі компанії.

Чи є можливість отримати знижку?

Так. Придбати все необхідне зі знижкою можна в рамках акцій (знижки можуть досягати 20-30%). Інформацію про актуальні акції ви знайдете в розділі «Спецпропозиції». Крім акційних пропозицій, знижки і подарунки передбачені для постійних клієнтів. Проте, ми готові обговорювати індивідуальні знижки, якщо мова йде про великі або постійні замовлення. Зв’яжіться з нашими менеджерами для обговорення даного питання.

Інформація про товари

У вас запчастини оригінальні або аналоги?

Вибір за покупцем. Як правило, ми пропонуємо оригінальні запчастини. Але також у нас ви можете придбати якісні, схвалені виробником аналоги чи відновлені запчастини.
Деякі складні вузли і агрегати іноді існують тільки в оригінальному виконанні. Завжди готові проконсультувати, в якому випадку можна використовувати аналоги, а де краще не заощаджувати.

Чи актуальні ціни на сайті?

У більшості випадків – актуальні. Але при різкій зміні курсів валют можуть змінюватися і ціни на товари. Тому бажано уточнювати інформацію у менеджера.

Я не знайшов необхідну деталь у вашому каталозі, як бути?

На нашому складі дуже велика номенклатура запчастин, і далеко не всі сфотографовані та викладені на сайті. Цілком вірогідно, що ми знайдемо для вас підходящі варіанти.

Що робити, якщо я не знаю номера запчастини?

Зателефонуйте нам або надішліть заявку поштою, по Viber, Telegram, WhatsApp. У тексті заявки вкажіть назву необхідної запчастини, марку і модель техніки, VIN номер. Якщо у вас є фотографія, наприклад, шильди гідронасоса, то прикріпіть її до листа. Ми маємо в своєму розпорядженні оригінальні електронні каталоги, і безпомилково допоможемо вам підібрати необхідні деталі.

Ви самі імпортуєте всі запчастини чи займаєтесь перепродажем?

Ми являємось прямими імпортерами 90% асортименту, решту закуповуємо на внутрішньому ринку.

Як довго ваша компанія працює в цій сфері?

Ми почали свою діяльність на українському ринку запчастин в 2006 році.

Замовлення та повернення

Що робити, якщо товар пошкоджений?

У цьому випадку оформляється рекламація відповідно до правил обраної служби доставки. Крім того, буде потрібно повідомити представника компанії – по телефону або листом на електронну адресу, вказану в розділі «Контакти».

Як я можу повернути товар

Повернення товару здійснюється згідно чинного законодавства ст.9. Закону України «Про захист прав споживача» Покупець має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів з дати його отримання або обміняти його на гроші або аналогічний товар. Дізнатись більше

Запчастини ОЕМ – чим відрізняються від оригіналу?

OEM (Original equipment manufacturer, Виробник оригінального обладнання/продукції) – це запчастини, що поставляються на завод і ринок сторонніми виробниками, причому тими ж, що виробляють і оригінальні запчастини.
Дізнатись більше

Все ще маєте запитання?

Ми з радістю відповімо на будь-які ваші запитання у будь який час!